1. Este site usa cookies. Ao continuar a usar este site está a concordar com o nosso uso de cookies. Saber Mais.
  2. A secção Microsoft/Windows encontra-se actualmente em processo de reestruturação.
    Remover anúncio

Tópico Geral Drivers: AMD Radeon Crimson Relive 17.5.2

Discussão em 'Windows Desktop e Surface' iniciada por ObscureAngel, 17 de Setembro de 2008. (Respostas: 4186; Visualizações: 531992)

1. ObscureAngel

ObscureAngel I quit My Job for Folding

Radeon Software Crimson Relive Graphics Driver 17.5.2 (18-5-2017)

AMD Legacy HD 5000 até HD 7600 / 8400 (16.2.1)
    Download (Windows 10, 8.1, 7 x64)
    Download (Windows 10, 8.1, 7 x86)

AMD 7700 até Fury Series
    Download (Windows 10, 8.1, 7 x64)
    Download (Windows 10, 8.1, 7 x86)

Features Highlights:
    • Prey®
      • Up to 4.5% performance improvement measured on Radeon RX 580 8GB graphics when compared to Radeon Software Crimson ReLive edition 17.5.1(1)

Fixed Issues:
    • NieR™: Automata may experience a random hang or application crash after short periods of gameplay.
    • Forza™ Horizon 3 may experience very long map/launch load times.
    • The primary display adapter may sometimes appear disabled in Radeon Settings while driving a display from the linked adapter in Multi GPU system configurations.
    • Radeon RX 550 series graphics products may experience a system hang when entering sleep or hibernate modes.

Known Issues:
    • Virtual Super Resolution may fail to enable on some Radeon RX 400 and Radeon RX 500 series graphics products
    • The Display feature in Radeon Settings "GPU Scaling" may not function for some games.
    • A small amount of apps may still experience issues with Borderless Fullscreen mode and AMD FreeSync™ technology if other applications or game launchers are running on the primary screen in the background.
    • Counter-Strike™: Global Offensive and World of Warcraft™ may experience flickering or performance issues the first time the game is launched on a system boot with AMD FreeSync™ technology enabled. Workarounds include exiting and restarting the application or task switching (alt+tab) in and out of the game to fix the issue.

Known Issues for Radeon ReLive
    • The XBOX™ DVR application may cause conflicts with Radeon ReLive, users are suggested to disable XBOX™ DVR if Radeon ReLive is experiencing issues.
    • Radeon ReLive may fail to install on AMD APU Family products or experience a system hang or failure to record when using the recording feature on AMD APU Family products.
    • Radeon ReLive may intermittently fail to work after performing task switches of applications. A work around is to disable and then enable the feature in Radeon Software.
    • Radeon ReLive may experience recording or streaming issues when task switching using ALT+TAB.
    • Radeon ReLive may exhibit corruption in recordings when capturing Microsoft Office applications.

Última edição: 18 de Maio de 2017 às 21:59
  2. lightMC

lightMC Power Member

ganho de 2 fps no crysis quando eles se encontram entre 20-30fps só pelo update de drivers é muito bom. Vou já instalar :D

3. symy

symy Power Member

boas alguem sabe m dizer se estas drives são boas para as placas agp?
    tenho 2600 512...

4. muddymind

muddymind 1st Folding then Sex

Epa... já vi pessoal a instalar os drivers da versão pci-express na agp e dizem que funca... Eu se faço isso com a minha hd3650 com os drivers 8.7, tenho uma série de ecrãs azuis ao executar jogos :confused:

5. Crusher

Crusher Power Member

10% com um driver update não é nada mau mesmo.

6. RodasP

RodasP Power Member

Como é que eles conseguem fazer isso? eu ao instalar a drive ele diz que não encontra a drive para a minha gráfica. PowerColor HD 3650 AGP.

7. Jv.Batista

Jv.Batista I fold therefore I AM

e eu a versão do XP não me detecta a gráfica do portatil, mas se meter o vista e instalar o driver para o vista é na boa...

vá-se lá saber pk...

8. kpaxgalactic

kpaxgalactic Power Member

9. KingjacK

KingjacK What is folding?

Vou experimentar na 3870...

10. Zealot

Zealot I quit My Job for Folding

Drivers ATI Catalyst 8.12 leaked

Stream video transcoding coming

ATI has revealed more details about its upcoming Catalyst 8.12 drivers. After Nvidia released the its latest Forceware drivers and significantly improved performance of its GT200 series, we were hoping ATI would retaliate in style.

Here are ATI's projected performance gains in several popular titles. Is this enough to fend off Nvidia? You be the judge:

Crysis + 2-7%

Crysis Warhead + 2-3%

Devil May Cry 4 + 1-6%

Far Cry 2
    + noAA scores are fixed for Crossfire configs; this is worth +20% on slower cards, and as much as 70% on faster ones
    + 5-10% gains when AA is enabled

FEAR + 2-6%

Left 4 Dead + 2-4%

Lost Planet Colonies + 3-10%, mostly in Area 2

Prey + 2-5%

STALKER Clear Sky + 5-10%, primarily on Crossfire configurations

Apart from plain performance gains, the new Catalyst brings support for Stream technology. Thanks to Stream, 4600 and 4800 series cards will support ATI Avivo Video Converter, roughly comparable to Nvidia's Badaboom app. It will allow fast video transcoding and some other goodies. Video reproduction will also be improved through noise reduction control for progressive video content.

Fonte da notícia

Fonte dos Drivers

Quando chegar a casa testo. Ainda bem que saíram esta sexta, senão só teria tempo para brincar com eles no próximo fim-de-semana.

11. symy

symy Power Member

oi existem estas drivers para AGP?

12. kronozord

kronozord Power Member

Isso é indiferente, as drivers geram as placas com todos o interfaces PCI-e e AGP tb.
    Dont worry be happy, sacas à vontade

13. cachucho

cachucho Power Member

Para instalar estas novas drivers tenho que desinstalar as anteriores?

Cumps

14. Ricardo C.

Ricardo C. Power Member

Eu simplesmente faço update por cima das ultimas, visto que ele vai actualizar os ficheiros e adicionar os que ainda não têm...

Quanto as drivers é impressionante o que elas conseguem fazer! Chegar a ter ganhos de 10% em alguns jogos é mesmo muito bom! :wow:

15. rav3n

rav3n Power Member

eu normalmente desinstalo e passo o driver cleaner pro antes de instalar drivers novos, para ter a certeza que eventuais problemas que surjam nao são derivados da nova versão

eu ficava era contente se eles implementassem um modo de poupança em idle similar à nvidia

16. eppikk

eppikk Power Member

Concordo. Quando a fan n fica a 50% auto como tinha posto e me meto a jugar a 20%, quando desligo o jogo akilo ja anda nos 80ºC+ so passado uns 45min e ke volta a tar a +-50ºC....Alem de que quando deixo o pc ligado a noite a fazer downloads, escuso de tar a gastar 300w no pc todo...

17. symy

symy Power Member

Epa sinceramente tou um bocado reticente, tenho medo k isto fike instavel, não sou propriamente um pro nas drivers:S

18. eppikk

eppikk Power Member

Experimentar nao custa :D

Mete e ve o que dá, se nao funcionar bem fazes uninstal, e metes os velhos (se for preciso apagas os registos como o Rav3n disse)

19. PT_kamikaze

PT_kamikaze Power Member

ate agora no unico jogo que experimentei 5 estrelas

falo do gta 4 que tinha problemas quando movimentava a camara muito rapidamente aquilo fazia pequenos breaks agora esta tudo ok

Partilhar esta Página