PC/Mac Tron 2.0

http://www.homelanfed.com/index.php?id=15259

aqui fica um excerto:

Monolith has always been known as a game developer who puts a lot of emphasis on the storyline and deep gameplay in their games and Tron 2.0 is no exception. After an excellent opening credits sequence, the single player storyline began with a tutorial on the many ways Jet can interact in his new computer world. Much like No One Lives Forever 2, Tron 2.0 has some RPG lite aspects put into the gameplay, where after accomplishing tasks and finding items in the game Jet gets to level up at which point the player can boost various aspects such as holding more energy, health, weapons proficiency and more. In addition, Jet also picks up various sub-routines that can modify his abilities even more, such as jumping higher or taking less damage. Some programs have to be analyzed before they can be identified and used by Jet. There is also the threat of corruption as the villians virus program can actually infiltrate your systems which will require your running an anti-virus program to reverse the trend.
 
Já experimentaram? O que acham do jogo? Tem o suficiente para não entediar? Tem alguma história de jeito? É longo?

Eu devo experimentar hoje mas vão postando opiniões aqui.
 
Originally posted by Korben_Dallas
Já experimentaram? O que acham do jogo? Tem o suficiente para não entediar? Tem alguma história de jeito? É longo?

Eu devo experimentar hoje mas vão postando opiniões aqui.

Por acaso ainda não. Mas já está a "vir da loja". :D Pelas criticas que tenho lido parece estar bem fixe!
 
O Tron 2.0 é um jogo muito bom, tem bons gráficos, boa jogabilidade e não é repetitivo :), é um bom jogo que não acaba tão depressa, +- 20 Horas.

Durante o jogo vamos evoluindo as caracteristicas da nossa personagem, aumentando a nossa versão de programa (começamos com a versão Jet v1.0.0, já vou na versão 6.3.4), e apanhando subrotinas que nos permitem fazer várias coisas desde saltar mais alto ou fazer menos barulho até upgrades ás armas, tipo Deus.EX.

Cada programa ou subrotina têm três niveis de upgrade, o 1 nivel que é o mais fraco é a ALPHA, depois é a BETA e por fim a GOLD que é o mais poderoso (lógico :rolleyes: )

Estou mesmo muito viciado neste jogo ;) vale apena !! estou a jogar este, o Jedi academy e o Republic }>
 
Back
Topo