1. Este site usa cookies. Ao continuar a usar este site está a concordar com o nosso uso de cookies. Saber Mais.
  2. Consulta o Portal de Jogos da ZWAME. Notícias, Artwork, Vídeos, Análises e muito mais.

Remover anúncio

VCS Playstation 3 Framework

Discussão em 'PlayStation' iniciada por rukap, 5 de Julho de 2007. (Respostas: 5; Visualizações: 796)

1. rukap

rukap PS3-Team Creator

Vejam esta novidade

"Onlinelib is proud to announce a new product under the VCS Series. The VCS Playstation 3 Framework offers for the first time video and live content to be delivered over the internet onto Sony's next-generation console...

VCS, the video communication server was successfully ported to PS3. The unix-based streaming server enables content providers for the first time high end video on demand (VOD), live streaming and e-learning to be delivered to PS3. Together with our VCS technology all PLAYSTATION®3 users receive the highest possible video and audio quality of your contents. The VCS Playstation 3 Framework supports your development of a portal and protects your content through sophisticated security mechanism. Finally our solution comes with a user-management, rights management, an interface for paying methods and many more. The VCS PS3 Framework is the first step for Onlinelib to deliver the in-house technology to other platforms beside PC-based systems.

Don't forget to check out our first preview project PS3movies.tv using the VCS PS3 Framework. Full PS3 SixAxis controller support, streaming video, gametrailers and many more. A Playstation 3 is required to view the site."

fonte

PS3 sempre à frente

2. napalm

napalm Power Member

"Sorry you only can conect with a real Sony PS3"

Começa bem!

3. Craveiro

Craveiro Folding Member

Axo que bastava ler....

4. jffluis

jffluis Power Member

Mas eu tenho a minha ps3 ligada por router e na0 da nada temos que po a cena de utilzar servidor proxy? ou o site trabalha tipo po ftp? ligamos a ps3 ao modem e entramos no site?

5. napalm

napalm Power Member

estava-me a referir ao bom inglês...

6. SonyWorld

SonyWorld Power Member

Não precisas de nada, apenas ir ao site através do browser da PS3 e já está, testei e funciona.

O meu pc partilha a net com a Ps3.

Partilhar esta Página