[Wii] Guitar Hero: Smash Hits

Plugins

Power Member
Bem , procurei e não encontrei nada , se houver já uma thread dêem close sff !
About This Game
Turn down the lights, crank up the amps and prepare to command center stage as some of the most famous AND infamous tracks from Guitar Hero, Guitar Hero II, Guitar Hero Encore: Rocks the 80s and Guitar Hero III: Legends of Rock step into the spotlight in the most epic, full band jam session to-date -- Guitar Hero Greatest Hits. The #1 best-selling video game franchise of 2008 presents the best of the best to music video game aficionados so they can join together with guitar, bass, drums and vocals and rock to master tracks of their favorite Guitar Hero music.
General Features
  • Guitar Hero's Greatest Hits -- Play alone or as a full band and rock out to some of the hottest fan-favorite tracks from Guitar Hero's original guitar-centric games: Guitar Hero, Guitar Hero II, Guitar Hero Encore: Rocks the 80s and Guitar Hero III: Legends of Rock
  • I'm With the Band -- Video game fanatics can expand to full band and for the first time ever strum, drum and belt out some of their favorite Guitar Hero songs as master tracks on all gaming systems as they jam along to updated note tracks and all-new gameplay for the drum controller and microphone
Minimum Requirements
  • Guitar Hero-compatible instruments (Guitar controller, Drum controller, microphone)
Guitar Hero: Smash Hits
Publisher: Activision
Platform: Wii
Release Date: June 16, 2009
Release Region: United States
Guitar Hero: Smash Hits
Publisher: Activision
Platform: Wii
Release Date: June 30, 2009
Release Region: Australia

Fonte : http://wii.ign.com/objects/143/14322308.html

Trailer : http://wii.ign.com/dor/objects/1432...ideos/guitarhero_trl_greatesthits_030409.html

Pena só sair em Junho !

Cumps.
 
Até que ponto estes jogos são bons, a guitarra são teclas de varias cores que tem de acompanhar as mesmas cores na tv.

???
 
Até que ponto estes jogos são bons, a guitarra são teclas de varias cores que tem de acompanhar as mesmas cores na tv.

???
é melhor do que deves pensar. também sempre disse mal do jogo até exprimentar em casa de um amigo meu. não é bem o meu genero de coisas mas gostei bastante a mesma. e torna-se muito mais dificil do que possas pensar.
 
Até que ponto estes jogos são bons, a guitarra são teclas de varias cores que tem de acompanhar as mesmas cores na tv.

???

Gostos são gostos. É um tipo de jogo muito mais básico mas ao mesmo tempo entusiasta. E para quem foi sempre um bocado desajeitado em termos de dedos e até gostava de tocar uma guitarrada, é muito bom :002:.
 
Eu confirmo o que foi dito. O jogo também não me dizia muito mas como vendia milhões e experimentei em casa a guitarra de um amigo resolvi encomendar. Não me arrependo, bem pelo contrário. É um jogo diferente, dá para relaxar (se jogares em níveis de dificuldade baixos :P) e que te permite jogar e ouvir boa música ao mesmo tempo. Ainda este fim-de semana joguei com o home cinema ligado. Espectáculo... :p
 
Back
Topo