Wii Sadness

Aguardo pela footage do jogo já que ninguem ainda percebeu muito bem que tipo de jogo é ao certo, se se lembrarem de inventar o suficiente é possivel que seja um marco na história dos videojogos.
 
"Sadness loses its publisher"

Frontline Studio's Email:

"I can confirm that FRONTLINE is no longer interested in developing Sadness
game based on Nibris' concept, and also Nibris is not authorized to claim
anything on behalf of FRONTLINE."


pois, pois...sadness de facto. Desconfio é que já não temos é jogo sequer.
 
No longer interested, ouch.

Facto é que nunca mostraram nada (in-game), e o outro jogo que estão a fazer para a DS há anos (o Raid over the River) também ainda não saiu, se haviam duvidas se serem capazes de executar um jogo e metê-lo no mercado, essas só tem sido acentuadas com noticias destas.

Enfim, também não é que não tenhamos títulos de qualidade de boas third party's estabelecidas a caminho.
 
Sadness Isn't Canned!

Going by last week's news of the fact that Sadness lost its publisher, this is great news. I got in touch with NiBRIS and got the following response.

Hi,

First of all - we are waiting for our CO (which has been hospitalized last week and come back to work tomorrow) with answer to media. But it's not super secret - Nibris, the developer of titles such as Sadness (Wii), Double Bloob (Wii) and ROTR (DS), in connection with essentially and artistic discrepancy concerning mentioned titles, has decided on 17th march 2007 to end cooperation with Frontline Studios. Sadness is still in development - we simply have only new dev - partner. We would like to apologize for rumors and doubts that might arise. We want to assure, that Nibris ltd. makes great effort to make our projects completely innovative and meeting highest quality standards.
First results of our works you could see on one of the games fair this year.

Official statement will send to media this week.

All the best,

Radek

So there you go! It's not canned, and they just have a new dev partner.
Fonte: http://www.the-bell-tree.com/vg/ind...ll&id=1176228144&archive=&start_from=&ucat=4&
 
Mais promessas:
- 18 species of monsters, some good some bad. Your path through the game determines which monsters you see

- 2 playable characters (30 year old woman and her son, same ones we mentioned a few months back)

- Female playable character is of Polish-Hungarian descent, and spent her childhood in England.

- Game will have no loading times (I am guessing this means visible loading)

- Somewhere around 20 hours in length

- Majority of the game will have you playing as the female

- Game will have voice acting

- Expect Sadness to have a lot of fog, and to closely match concept images

- Soundtrack will be performed by an orchestra
Fonte: http://www.cubed3.com/news/7441/1/New_Info_on_Nibris
 
parece estar a ficar bom, mas tambem ainda só sabemos o que eles querem fazer e não o que fizeram. O peter molyneux tambem promete promete mas depois faz um jogo com menos de metade dos features prometidos (mas os jogos dele de qualquer maneira continuam a ser bons).
 
parece estar a ficar bom, mas tambem ainda só sabemos o que eles querem fazer e não o que fizeram. O peter molyneux tambem promete promete mas depois faz um jogo com menos de metade dos features prometidos (mas os jogos dele de qualquer maneira continuam a ser bons).
Mas os jogos do Peter Molyneux têm orçamentos muito maiores, não é um developer indie.

Sinceramente tenho muito pouca fé neste jogo a partir do momento em que só prometem, inclusivé aquela target render do in-game, é obvio o que estavam a tentar fazer (hypar o seu jogo), mas uma developer indie mais que qualquer outra, não se pode dar ao luxo de fazer promessas e não as cumprir.

Neste momento é Vaporware fora de prazo, mais que prometerem têm de mostrar.
 
E a saga continua... Além 2007:

C3: How is the highly anticipated Wii game ‘Sadness’ progressing? Do you have an idea of when it will finally be released?

Nibris:
When we are sure that Sadness is as good as we want it to be. This means that the game will be released no earlier than Q4 2008, and maybe even in sometime in 2009. This game will be a completely new thing in Game Industry.

C3: Is the game going to be making use of the WiiConnect24 feature of Wii for anything?

Nibris:
No.

AR: How are you finding Wii development so far? Are there any things you wish the hardware could do that it currently cannot due to limitations?

Nibris:
There are, of course, some limits in developing, but any other platform would not give us the opportunity to create Sadness the way we want. As for development costs, I don’t talk about them, although in Sadness’ case they are really big.

AR: Is there anything new you can tell us about the game?

Nibris:
You will have to wait until E4All, but you will be given a sign soon (perhaps at the Games Convention in Leipzig) *smiles*

AR: Will Sadness be a stand-alone game or will you be aiming to make this into a series of games in the future?

Nibris:
We are making this game as a stand-alone product because ‘nothing happens twice’. However, we are only the developer, so the last word will likely be with the publisher.
Fonte: http://www.cubed3.com/news/8312/1/Nibris_on_Sadness_(Wii),_WiiWare,_ROTR_DS,_Bloobs_&_More
 
Fod**** que me***, e desculpem a linguagem lol mas foi merecida, este "jogo" sai ou não??? Já tá tipo GT 4 Mobile p'ra PSP...Em Q4 de 2008 ou em 2009??? Essa altura com jeitinho a Wii 2 já está a sair...Os gajos andam a :zzz:...
 
Fod**** que me***, e desculpem a linguagem lol mas foi merecida, este "jogo" sai ou não??? Já tá tipo GT 4 Mobile p'ra PSP...Em Q4 de 2008 ou em 2009??? Essa altura com jeitinho a Wii 2 já está a sair...Os gajos andam a :zzz:...
É uma developer indie, só o facto de terem uma editora é um milagre.

Sabíamos isso desde que eles anunciaram o jogo, o que está a ficar ridículo não é o tempo que demora, é a tentativa de hype deles sem sequer mostrarem o que têm. Basicamente... É só promessas.
 
É uma developer indie, só o facto de terem uma editora é um milagre.

Sabíamos isso desde que eles anunciaram o jogo, o que está a ficar ridículo não é o tempo que demora, é a tentativa de hype deles sem sequer mostrarem o que têm. Basicamente... É só promessas.
Pois, porque imagens In-Game, onde é que elas estão??? Vamo-nos concentrar em jogos mais interessantes, quer dizer, em jogos interessantes lol...
 
Nibris: "Nibris is alive and well."

Nibris is alive and well. From August Nibris is exclusively represented by FOG Studios, Inc.(www.fogstudios.com), the leading agency for interactive representation since 1979. We are still actively working at our projects (Sadness - Wii - 2009, Double Bloob Q2 2008 and ROTR - DS Q 3 2008) and it will be announced in the gaming press in certain time.

We will change our website soon and then you will see some news (including Sadness) about our games.

oh yeah jogo do ano de 2009 confirmado :-D:-D

 
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