[Wii] Spore Hero (EA Montreal)

Parece-me ser apenas mini-games lá no meio... semelhante aos níveis da raia e corridas do Mario Galaxy.

Pode também ser algum outro género de interacção com outros seres.
sim, mas isso eram níveis, bem separados do resto e todo o nível consistia nisso... ali parecem ser... segmentos alternados não diferenciados, pareciam que decorriam dentro do mesmo nivel.
 
sim, mas isso eram níveis, bem separados do resto e todo o nível consistia nisso... ali parecem ser... segmentos alternados não diferenciados, pareciam que decorriam dentro do mesmo nivel.

Sim, mas se for apenas isso não me parece um factor diferenciador por aí além.

De qualquer forma... é especulação. Veremos ;)
 
Imagens

3525709376_f31c6ea1c3_o.jpg

3524904895_900f6cfafe_o.jpg

3525710056_5d4e86de65_o.jpg

3524903893_d64ec0b6ea_o.jpg

3525708994_1d8b7ac4ef_o.jpg
 
Tidbits:

-> http://www.revogamers.net/avances-440-Spore-Hero---Reportaje-especial-1.html (artigo em espanhol)

Bulletpoints:

- feito de raiz pela EA Montreal
- A equipa de desenvolvimento procurava um visual Nintend'esco, algo que a Nintendo pudesse ter feito
- O foco do gameplay é exploração, evolução e acção
- Animação procedural foi importada da versão PC
- O jogo tem quase todas as opções de edição que a versão PC
- Editor retrabalhado e melhorado para ser mais intuitivo (menos drag and drop, botões maiores/mais legíveis)
- Primeira coisa que se faz no jogo é partir o ovo onde estás (via waggle :p)
- Até 250 "partes do corpo" customizáveis a comprar
- É possível aceder a áreas novas com base na introdução em novas "partes"
- A zona de Hub tem segredos, a sua descoberta dependerá de que "partes" a criatura tem
- Selecciona partes por habilidade pretendida (Dançar, lutar e muitos outros critérios)


EDIT: Preview:

Now that Spore has sprouted, how many seeds has it sown?

The popular explosion of Will Wright's The Sims was both a surprise and a non-surprise. It's beyond clear that Wright makes great, smart, interesting games. What The Sims demonstrated beyond anyone's wildest imaginations was that Wright makes great, smart, interesting games that sell like gangbusters. The Sims passed up Myst, essentially a free game, as the all-time best selling PC game many years ago.

Now it's time for Spore to sow its seeds, and there are few companies better than Electronic Arts to explore (exploit?) the vast riches of the great Spore sequel adventure. Along with the add-on pack Spore Galactic Adventures (due on PC, June 23) and Spore Hero Arena (due on Nintendo DS this fall), comes Spore Hero, the Wii-exclusive game that explores a mysterious pair of meteors that crash down on a Spore planet, split into two, setting up a dichotomy between evil and good.

Designed exclusively for Nintendo's Wii, Spore Hero's controls have been made even more accessible. The original game's integral procedure animations were brought over from PC version in total and were mapped to the Wii controller enabling gamers the ability to crack eggs, pull off combat moves moves, and collect items. In many situations, like creating, you'll just point at an object to select it; there is no dragging and clicking required.

While many aspects were simplified for the Wii version Spore Hero still contains a majority of the original game's core elements. Instead of spawning your own race and then taking over galaxies in a sort of Darwinian race to evolve first and strongest in Spore, players must create their own hero, but also help other creatures evolve to fight by your side in Spore Hero. And yes, by hero, we mean a Spore character that's destined to save the world.

Building and creating is the key. Choosing from a library of 250 pre-made parts, gamers will evolve their character and others through mini-games and challenges. Spore's Creature Creator enables Wii-wielding gamers to assemble their characters using a new interface quickly and easily. Along the way, your evolving character will fulfill mission objectives, fight in battles, and discover how the evil version of your Spore self is trying to destroy the lovely new planet upon which you've landed.

Look for Spore Hero to ship this fall on Nintendo Wii.
Fonte. http://www.gamedaily.com/games/spore-hero/wii/game-previews/preview/8669/20699/
 
Última edição:
Eu sei que nao tem a ver. A parte do pc mais fixe,para mim, foi a da criatura... mas de plataformas... acho que há melhores!! e que ainda n juguei..

E pelo que vi, o sistema de combate e tipo "rpg", não é real time action...


Eu já vi o sim city da wii e comparado aos do pc... so tem uma coisa que melhorou: as estradas em forma curva :) de resto... não está aos níveis de um 4 deluxe. Mas está melhor do que o pseudo Sim city society, que desilusão...
 
Última edição:
Back
Topo