Wii Trackmania Wii (online)

:wow: Este jogo só me faz lembrar o velhinho Stunts que tanto joguei no meu (ainda mais) velhinho 4-8-6. :o

Grandes horas de vício e o que dava gozo era construir pistas. :P Mas só me lembro de utilizar dois carros, um F1 ou indy car e um Lamborghini. :) O resto era só para fazer número. :P

YA! Grande vício esse jogo. Lembro-me da musica com se fosse ontem
Também se chamava 4DS.
 
Já li por ai pessoal a reclamar com as árvores.. mas sinceramente, se a versao da wii for tao divertida como a do pc nem me importo que tenha as árvores do novo need for speed :p
 
Noticia excelente :bounce: este já cá canta quando sair, passo horas a jogar a versão free na net...
Quanto ao comando GC, so faz falta para quem n tem 4 comandos Wii, porque até acho mais facil jogar este tipo de jogo com os comandos da Wii, n é necessario estar com as mãos juntas :D logo menos cansaço (apesar de ter também 1 comando GC), as árvores tão boas até mas não é o mais importante de certeza absoluta.
Cumps
 
News
- “deep discussions with Nintendo” for trying to skip friend codes. They want to seamlessly include circuit sharing because D/L is almost instant, and anyone should try other’s creations, so they don’t want any barriers. (We explained Boom Blox Bash system, but then again, it’s EA’s). They'll probably use SD storage as well.

- they want as many online players as possible. Starting with 8, but aiming at 16, more or less.

- 200 tracks included are made with in-game Wii editor, exactly like PC one.

- All Mario Kart control configs + NES-like, using D pad.

- gamescom build is from last Friday (14th). It’s smooth and fast, and already has loads of tracks. Q1 2010 is still the date and keeping 60 fps, the goal.

- snow, coast, rally, stadium, iron and island environments will be there.

- not on PS360 because not being realistic simulator could be underrated. Also because of Wii audience, controls and input for editor

- single / track editor / multiplayer menu and the shop. Race, platform and puzzle are back for single player, aside from “my tracks”.

Artigo revogamers


Imagens - Offscreen

TM_2.jpg

TM_3.jpg


Olha, olha...um jogo com ambição. É deveras refrescante ver isto.
 
Back
Topo