MMO World of Warcraft: Battle for Azeroth

Sacripanta

Super Moderadorzinho
Staff

nbc9yb.jpg



Azeroth paid a terrible price to end the apocalyptic march of the Legion’s crusade—but even as the world’s wounds are tended, it is the shattered trust between the Alliance and Horde that may prove hardest to mend. As this age-old conflict reignites, join your allies and champion your faction’s cause—Azeroth’s future will be forged in the fires of war.

Recruit Allied Races
Explore Azeroth as one of six new playable Allied Races, including four you've encountered in your campaign against the Legion.
Embark on a quest to earn their favor and unlock each race, adding their strength to your faction.
Create a new character and complete the full leveling experience to earn a distinctive Heritage Armor set.

Features


Plunder Uncharted Islands

Set sail for the previously unmapped isles of Azeroth. Battle in groups of three as you race against cunning rival intruders—or enemy players—to collect the island’s resources. Constantly evolving challenges await as you traverse frozen landscapes near Northrend, open the gates of an abandoned Gilnean castle, navigate a war between elementals and more.

:001:

Wallpapers:

2vb5udk.jpg


28033ts.jpg
 
Última edição:
Aqui está uma coisa que faz bastante sentido (sobretudo se for bem implementada):

During the “World of Warcraft: What’s Next” panel at BlizzCon 2017, Blizzard revealed major changes coming to how it approaches player-versus-player content, particularly in the open-world. These changes will be coming as part of the game’s next expansion, Battle for Azeroth.

Previous to now, if players want to partake in PvP at any point, they would join a PvP server. But the game’s director, Ion Hazzikostas, noted that this system has remained more or less unchanged since 2005 despite massive changes to the game itself.

To fix that, Blizzard is cutting out PvP servers entirely.

Now players will choose whether to opt into PvP in their capital city, and if they turn it on, they’ll venture out into a world filled with other players who have opted into PvP.
It also means players won’t be pressured into joining a PvP server just to play with their friends who are on their servers.

Blizzard says it will offer some experience gain bonuses to questing with PvP turned on. This will help make sure it’s worth a player’s time even if they may get killed by players from the other faction.

In addition to the changes for world PvP, Blizzard announced some new content coming to structured PvP. There will be new PvP arenas in Tiragarde and Zuldazar, and the new battleground, Seething Shore, is also in the works.

Seething Shore will be the first new battleground added to the game since the Mists of Pandaria expansion in 2012, but it will actually be added to the game before Battle for Azeroth launches. Hazzikostas says Seething Shore will be introduced in patch 7.3.5.

World of Warcraft: Battle for Azeroth is planned for launch some time in 2018.
 
Serei o unico a perguntar-me porque raio e que o foco volta a ser a guerra entre alliance e horde? Ambos os lados agora sabem donde e que o problem provem e que os verdadeiros inimigos sao o void e sargeras? Entao porque raio e que voltam uns contra os outros. Parece-me alto stepback na lore do jogo.

Epa confio na blizzard e tudo, mas agora que o metzen bazou espero mesmo que nao venham a arruinar a excelente historia deste jogo.
 
Serei o unico a perguntar-me porque raio e que o foco volta a ser a guerra entre alliance e horde? Ambos os lados agora sabem donde e que o problem provem e que os verdadeiros inimigos sao o void e sargeras? Entao porque raio e que voltam uns contra os outros. Parece-me alto stepback na lore do jogo.

Epa confio na blizzard e tudo, mas agora que o metzen bazou espero mesmo que nao venham a arruinar a excelente historia deste jogo.
Sempre foi esse o foco da historia
 
Sempre foi esse o foco da historia
Ou nao. Ja la vao varias expensoes em que ja se sabe que a guerra entre horde e alliance foi criada pelo sargeras e os old gods. Cada leader de cada tribo do lore sabe isso ja desde os tempos de BC ( embora BC ainda nao era assim tao mainstream ) Agora desde cataclysm nao ha razoes de continuarem com essa guerra esterile mas por razoes muitas vezes estupidas continuam com a mesma cancao. O verdadeiro foco da historia e o combate entre a luz o void e o sargeras no meio.
 
Última edição:
Ou nao. Ja la vao varias expensoes em que ja se sabe que a guerra entre horde e alliance foi criada pelo sargeras e os old gods. Cada leader de cada tribo do lore sabe isso ja desde os tempos de BC ( embora BC ainda nao era assim tao mainstream ) Agora desde cataclysm nao ha razoes de continuarem com essa guerra esterile mas por razoes muitas vezes estupidas continuam com a mesma cancao. O verdadeiro foco da historia e o combate entre a luz o void e o sargeras no meio.

A base da história é a luta entre a Horde e a Alliance, tudo o que resto foi sendo construído à volta desse tema. No entanto, não deixa de ser verdade que numa altura como esta não é lógico voltarem a este tema, penso que é um passo atrás na história exactamente pelas razões que disseste.

Mas não é completamente ilógico, tanto ao nível do lore como ao nível de prolongar por mais uns anos a conclusão da história do WoW.
 
A expansão está a gerar opiniões mistas.

Eu cá gosto do tema porque já acho que estávamos a ir por um caminho à lá Starcraft.

Edit: Até ando a ponderar fazer um novo personagem no Argent Dawn apenas para leveling e Fun PvP.
 
A expansão está a gerar opiniões mistas.

Eu cá gosto do tema porque já acho que estávamos a ir por um caminho à lá Starcraft.

Edit: Até ando a ponderar fazer um novo personagem no Argent Dawn apenas para leveling e Fun PvP.

Concordo com o LCr0ss... eu fiquei bastante entusiasmado com a xpack..ainda por cima já não tem artifact power..o que, para quem as vezes tem pouco tempo para jogar é complicado :D
 
Ainda não.
As novas raças já se encontram disponíveis a quem fizer a Pre-Order e tenha ou se dê ao trabalho de ter os achievs/rep com as facções correspondentes.

Wallpapers oficiais adicionados ao 1º post. ;)
 
É o que vou fazer, só que em principio será outro warrior :)

EDIT: e já repararam nas novas imagens dos humanos (npc's), por acaso acho que o WoW tem amadurecido mto bem.
 
Última edição:
Back
Topo