1. Este site usa cookies. Ao continuar a usar este site está a concordar com o nosso uso de cookies. Saber Mais.
  2. Consulta o Portal de Jogos da ZWAME. Notícias, Artwork, Vídeos, Análises e muito mais.

Remover anúncio

[X360] Beautiful Katamari Damacy (Namco-Bandai)

Discussão em 'Jogos - Discussão Geral' iniciada por skybastos, 18 de Abril de 2007. (Respostas: 16; Visualizações: 1180)

1. skybastos

skybastos Power Member

Scan

2. Korben_Dallas

Korben_Dallas Zwame Advisor

Excelentes notícias, especialmente para a 360 que precisa de mais jogos marados do Japão :P

Tenho o da PS2 e com o detalhe geométrico que as novas consolas permitem o nível de detalhe pode ser brutal.

Arranja-se um scan com maior qualidade?

3. skybastos

skybastos Power Member

Arranja-se um mais pequeno mas com melhor defenição !

4. Bufa

Bufa Power Member

Acho que a Wii também vai receber este jogo.

5. skybastos

skybastos Power Member

Nopes este não... havia um rumor (acho que era rumor) que falava deste e de outro para a wii, como se pode ver este já foi confirmado o da wii acho que ainda não.

6. UnRealPT

UnRealPT Power Member

Eu já li hoje que não sairia para a Wii...

7. skybastos

skybastos Power Member

Deve ter sido uma noticia baseada neste scans da famitsu... é esperar para ver.

8. skybastos

skybastos Power Member

Secalhar foi esta ? :

9. skybastos

skybastos Power Member

O unico anuncio oficial é a desta famitsu isso ai é um rumor:
    Parte do rumor já foi confirmado mas como se trata do mesmo titulo segundo o rumor é estranho não anunciarem a versão da wii ao mesmo tempo...

10. nunex

nunex Power Member

desculpem-me a ignorancia, mas... este jogo trata sobre?

11. SpikeDaCruz

SpikeDaCruz Power Member

The concept for this game is as idiosyncratic as its predecessor. Since the release of the original game, the King of all Cosmos and his son the Prince have acquired a fan base. The Prince receives a request from a fan at the start of the game. The objective of the game is to have the Prince fulfill each fan's request, which will make more fans (stages) appear until the whole game is mobbed with fans. Upon fulfilling each fan's request, the Katamari is given to the king, which he uses to create a new planet in the cosmos, this continues until there are enough planets in the cosmos to roll up the sun using the Earth as a katamari. Constellation data can be loaded from Katamari Damacy to help with this task.
    The gameplay follows the same core mechanic: to gather material, the Prince pushes around his katamari, a magical, highly adhesive ball capable of grabbing anything smaller than itself. Initially, the katamari can only pick up smaller items like loose change and discarded pencils. As more items accumulate, the katamari's power grows, allowing it to pick up "vaulting boxes, pencils, erasers, postcards, ramen, robots, cows, sheep, this girl, that boy, moms and dads, bicycles, motorbikes, homes, buildings, rainbows, clouds, islands, hopes and dreams". Once the level is successfully completed, the katamari is launched into space and becomes a planet, satellite, or other celestial object. If the planet has already been created, the katamari can replace it or be shattered into "stardust."
    The sequel adds many new objectives, including: making the katamari as large as possible with a limited number of objects, collecting objects for their monetary value, rolling a sumo wrestler over food items to gain body mass (and then into his opponent to win the match), pushing a snowball around to create the head of an enormous snowman, and a number of "fast as possible" time attacks challenges. Many levels have both a "big as possible" and a "fast as possible" objective, and some even have three similar objectives of increasing difficulty or size.
    In the previous game, finding the prince's cousins only unlocked them for use in 2-player mode. We ♥ Katamari allows the player to switch to the cousins in the 1-player game as well. Additionally, two Royal Presents can now be worn: one on the head or face, and one on the body. The appearance of presents may differ depending on the character that wears them.

http://en.wikipedia.org/wiki/We_♥_Katamari

P.S.- Também só agora fui saber do que se tratava! :D

Cumprimentos Insanos!

12. nunex

nunex Power Member

sounds fun !

os japs inventam com cada coisa mais descabida e divertida ao mm tempo

13. Korben_Dallas

Korben_Dallas Zwame Advisor

A esse preço se calhar ainda é baseado na versão PS2 e os gráficos vão parecer desactualizados... neste jogo não interessa muito o nível de detalhe mas geométricamente devia dar para rollar mais cenas :D

14. Bufa

Bufa Power Member

Eu diria que todas as versões são baseadas na versão Ps2...

15. I_Eat_All

I_Eat_All Plasma Beam!

Fonte: http://wii.ign.com/articles/800/800761p1.html

Partilhar esta Página