Xbox 360 GoldenEye 007: Reloaded (Activision)

-> GoldenEye 007: Reloaded Reveal Trailer (720p)

Press Release oficial:

Activision Unveils GoldenEye 007(TM): Reloaded for the PlayStation(R)3 and Xbox 360(R)

Legendary James Bond Adventure Returns With New Gameplay Modes, Increased Multiplayer Options and Full PlayStation®Move Compatibility

SANTA MONICA, Calif., July 20, 2011 /PRNewswire/ — The world’s most famous secret agent is back! Activision Publishing, Inc. (Nasdaq: ATVI) today declassified the existence of GoldenEye 007: Reloaded, which will make its grand debut on the PlayStation®3 computer entertainment system and Xbox 360® for the first time ever. Built on a brand new engine that delivers striking visuals, blistering fast gameplay and the ability to play using the PlayStation®Move with Sharp Shooter peripheral, GoldenEye 007: Reloaded is the complete James Bond experience shooter-fans have been waiting for and will launch in stores later this fall.

“We are beyond ecstatic to debut GoldenEye 007: Reloaded to the millions of fans who have been clamoring for it to arrive on Sony and Microsoft home consoles,” said David Oxford, Executive Vice President at Activision Publishing. “And now with full PlayStation Move functionality, 007 fans all around the world can play the game in full HD in more ways than ever before.”

“Promising to be one of the most immersive and interactive Bond games to date, this is an outstanding opportunity for PlayStation fans to experience one of the most iconic and action-packed shooters in an all new way with PlayStation Move and the Sharp Shooter peripheral,” said Rob Dyer, Senior Vice President, Sony Computer Entertainment of America. “By bringing together GoldenEye 007: Reloaded, and PlayStation Move’s Sharp Shooter, we are continuing to expand the new world of motion-based entertainment appealing for hardcore fans and only possible on PlayStation.”

GoldenEye 007: Reloaded is a contemporary James Bond experience featuring HD visuals and realistic environments running at 60-frames per second, akin to today’s elite action games. Additional to the legendary story campaign, the game introduces the brand new ‘Mi6 Ops Missions’ — new, distinct levels separate from the campaign that span the varied environments from the story and challenge players to complete different Assault, Elimination, Stealth and Defense objectives. GoldenEye 007: Reloaded also takes multiplayer to new heights, maintaining and improving its renowned four-player split-screen action and adding full, adrenaline-pumping 16-player online matches with more maps, weapons, characters and game modes than ever before.

GoldenEye 007: Reloaded will arrive in stores this fall and is being developed by Eurocom under license from EON Productions Ltd and Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. (MGM). For more information and to receive exclusive updates about the game, visit www.facebook.com/GoldenEyeGame or www.goldeneyegame.com.
 
Para quem lhes escapou, o último trailer lançado pela Activision: GoldenEye 007: Reloaded Mi6 Trailer [HD]

A nova capa do jogo: (rating provisório)


Keyart sem logo (2/8/2011)
GoldenEye_Reloaded_KeyArt_RGB_small.jpg
 
Isso vai ser cancelado mas pronto, é a maneira da HMV trabalhar, coloca preços completamente fora do normal e depois não honra o compromisso.


Launch Trailer - GoldenEye 007: Reloaded


Está com bom aspecto. :D
A pre-order já está feita.
Agora se eles cumprem é não, é com eles. Eu é que de certeza não fico a perder.
Se venderem-no por 9.90 porreiro, se não o quiserem vender não vai ser por isso que vou ficar chateado.
 
Sempre seria uma boa forma do jogo ter a atenção que aparenta merecer (embora não tenha sido eu que decidi a data de lançamento na mesma altura de BF3, MW3 e Halo CE remake). :-D
 
Esses tipos e os seus "quick look" (34 minutos). :-D

Seja lá como for duvido que alguém compre o jogo pelo multiplayer e quanto ao single player, lá terei que esperar uns anos quando estiver a 5£ usado visto que a HMV cancelou a preorder (que surpresa diga-se, só a mim é a 3ª vez que o fazem mas por alguma razão não compro lá jogos). :D
 
Já no ano passado o Singularity, que também foi um EXCELENTE jogo da Raven, veio cá para fora com ZERO marketing; Activision no seu melhor once moarrrrrrrrrrrr... :\
 
Com o que deve custar promover COD da forma que o fazem, não deve sobrar orçamento para mais nada e vamos lá a ver se damos pela saída do próximo jogo da Bungie. :-D
 
Com o que deve custar promover COD da forma que o fazem, não deve sobrar orçamento para mais nada e vamos lá a ver se damos pela saída do próximo jogo da Bungie. :-D
A sorte é que eles apenas serão a distribuidora dos jogos da Bungie senão era:
Genéro em que são especializados - Random Game do 007 sem publicidade - Falhanço nas vendas - Acabar com a produtora...
PS: Ai HMV és tão previsível :-D
 
Goldeneye=silhueta do Daniel Craig na capa.



Smooth move Activision...

É uma questão de pura LÓGICA no que diz respeito a marketing, que visa chamar a atenção do consumidor menos informado; Uma pessoa que passe e que veja o Pierce Brosnan e NÃO o Daniel Craig poderá presumir que se trata de um jogo antigo, logo nem pondera uma eventual compra.

Comes primeiros com os olhos e só depois é que digeres com a massa encefálica por assim dizer.
 
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