Xbox 360 Stoked

Epá tenho carradas de demos de jogos deste tipo, mas não tenho nenhum jogo completo...ta na hora de comprar um...este ou o amped 3? tambem ainda é muito cedo para ver né...

Isto quando sair tambem é 60 e picos por isso ainda á muito para esperar.


CuMpS
 
stoked_keyartdate.jpg


Dear Fans,
Stoked is a highly anticipated title and has been subjected to aggressive testing to provide the consumer with the best play experience yet. As a result, Stoked is being held, and will come to consumers in February 2009. The official release date is February 24th.
We deeply apologize in advance to our fans and loyal supporters for the delays. Thanks for your support and we assure you it will be well worth the wait.
Click here to Pre-Order your copy at Gamestop and enter to win a complete set-up from Rome Snowboards.

http://gettingstoked.com/blog/

Se a qualidade do jogo depender deste delay, não me importo de esperar mais 1 mês...
 
Stoked Review (Xbox 360) \ 7.1

game_facts_top.jpg

Platform:
Xbox 360
..................................
Publisher:
Destineer
..................................
Developer:
Bongfish GmbH
..................................
Genre:
Sports
..................................
Release Date:
2/24/2009
..................................
Game Features:
Offline Players: 1
Online Multiplayer: 1-8
Online Cooperative: 2-8
Online Leaderboards
Online Voice Support
EDTV 480p Support
HDTV 720p Support
HDTV 1080i Support
Widescreen 16:9
Dolby 5.1 In-Game
game_facts_bot.jpg

staff_score_7.1.jpg


Ratings :: None
Average :: 0
Submit Full Review
Rate This Game



View Screenshots (46)
score_chart_gameplay.jpg

score_chart_bar_7.0.jpg

score_chart_7.0.jpg

A technical boarder that doesn’t always pay dividends for those who master its tricky controls.
score_chart_graphics.jpg

score_chart_bar_6.9.jpg

score_chart_6.9.jpg

An excellent icon- and graphic-design package, but the character models and mountain passes are snowjobs.
score_chart_audio.jpg

score_chart_bar_8.0.jpg

score_chart_8.0.jpg

An enjoyable soundtrack and decent dialogue make this one somewhat kind to the ears.
score_chart_longevity.jpg

score_chart_bar_8.2.jpg

score_chart_8.2.jpg

Customizable Live runs and lengthy single-player progression equal a huge replay upside.
score_chart_innovation.jpg

score_chart_bar_7.0.jpg

score_chart_7.0.jpg

Black diamond in a few areas…bunny slope in others.
score_chart_overall.jpg
score_chart_bar_7.1.jpg
score_chart_7.1.jpg


 
ja so nao sei se ja saiu na europa vai aos site da ***** e outros verificar

O jogo só sai dia 2 de outubro, mas pelo video q tive a ver, os movimentos ñ me parecem estar mt fluidos.. nota-se um pouco, falta de realismo. Bem, mas vou esperar alguem adquirir o jogo e deixar aqui a sua analise. :007:
Eu a pensar q era desta, q ia ter um jogo com a mesma fluidez q o skate mas pelos vistos vou ter q esperar + uns anos...:mad:
 
Back
Topo