Xbox 360 [XBLA] Fatal Fury: Mark of the Wolves (2D-Fighting, SNK)

EagleEye

Colaborador
Staff
Titulo confirmado!!

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Released in 1999 for the Arcades and later on the Dreamcast and PlayStation 2, Mark Of The Wolves was the very last title in the Fatal Fury line of games. For its time it was considered to be a pinnacle title, receiving excellent reviews all around.

The game was also one of the last released for the Neo Geo system, and pushed the Neo Geo's graphic capabilities to its limits. SNK have already released Fatal Fury Special on the Xbox Live Arcade and are planning to release King of Fighters '98: Ultimate Match this year, and with the addition of the rumored Marvel Vs. Capcom 2, it looks like it might be a resurgence of fighting games is on our hands. Possibly too many, but I guess beggars can't be choosers.

Reviews: Metacritic - 86/100

IGN: 9.0 (Versão Dreamcast)

Where Mark Of The Wolves falls a bit is the lack of longevity. There are numerous special attacks to master, and dozens of combinations to discover but in terms of extra modes, there are but a few. These include the survival mode, practice mode, and a decent gallery page. Unfortunately, that's not quite enough to give your average gamer incentive to invest time into the game; something on the level of Street Fighter Alpha 3's World Tour Mode would've been really sweet or a wealth of SNK characters to unlock. You would think that with SNK's long list of characters, you would see a few cameo appearances. Additionally, while the game is quite balanced in terms of play mechanics, there's definitely some character balance issues as some fighters - namely Rock Howard and Kevin Rian - are quite a bit more powerful than rest of the characters. Yet, these shouldn't be too great of a distraction for any hardy Dreamcast gamer and Fatal Furty: Mark Of The Wolves is definitely a worthy purchase, especially if you do appreciate the finer elements of the forgotten 2D genre.


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Sources: Gamerbytes | Korea Rating
 
Última edição:
Era porreiro que viesse, se levasse uns tweeks então ainda era melhor, o Fatal Fury Special qie saiu tem um ar muito "block" quando jogado no LCD, este já era capaz de ficar bem melhor, para não falar que sendo mais recente está muito bem conseguido, foram algumas horas da minha vida dedicadas a esse jogo á já muitos anos atrás.
 
Acaba de ser confirmado. O KoF Ultimate virá em 2010 pelos vistos.
Informações retiradas da conferência da Microsoft no Japão.

Ora bem, imagens do jogo:

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Alguém disponível para fazer uma comparação visual? :007:
 
Óptimo! Estava a achar estranho quando vi uns comentários reclamarem logo dos mesmos, quando até estão bons e acima de tudo, não há vídeos. Mais um excelente jogo a adicionar ao catálogo Live! Arcade pelos vistos :)
 
[XBLA] Garou: Mark of the Wolves (SNK Playmore)

Não sei se mais alguém reparou mas o garou ficou disponível ontem.

Tive a experimentar a demo e não gostei mesmo nada do que vi...

Resumidamente os gajos não trabalharam mesmo nada o jogo, temos aquelas duas barras horríveis de lado e os filtros que utilizaram são, numa palavra, ridículos, conseguem-se notar os quadrados dos sprites que não é brinquedo.

Pior ainda, mesmo com o fightpad da madcatz o controlo é completamente slugish e responde mal.

Seria de esperar que eles tivessem aprendido alguma coisa com o Samurai Shodown II, pelos visto não.
 
Pois... o Samurai Shodown seria uma compra obrigatória para mim se tivesse decente.

É um bocado triste pensar que os jogos ficam melhor num emulador de 1998 que estas versões recém lançadas.

Se os lançassem a 200 pontos (mesmo sem MP) se calhar até os comprava.
 
tambem aj joguei o demo, e digo já sem qualquer problema que vou continuar a jogar a minha versao na dreamcast. Nao compreendo a razao pelo qual nao optimizam o jogo para ser jogar decentemente num lcd
 
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