Nintendo Yoshi Crafted World

ValtermcPires

Colaborador
Staff
MBxEN4N.jpg

Discover the flip side of Yoshi’s world

Lead Yoshi on a brand new adventure that will turn everything you’ve come to expect from side-scrolling games upside down! Explore a great, big world decorated like a miniature diorama in a new art style for the franchise, where each side-scrolling stage has the traditional front side as well as a flip side with different views and surprises. Look for items throughout the stage as Yoshi makes his way to the goal. You can even join up with a friend!

Features:

Join Yoshi in this new action platforming game
Each course offers both a main path and a hidden path that offers different views and surprises
The lively art style looks like a minature diorama
Enjoy simultaneous 2-player action

Videos:
 
Última edição:
Discover the flip side of Yoshi’s world

Lead Yoshi on a brand new adventure that will turn everything you’ve come to expect from side-scrolling games upside down! Explore a great, big world decorated like a miniature diorama in a new art style for the franchise, where each side-scrolling stage has the traditional front side as well as a flip side with different views and surprises. Look for items throughout the stage as Yoshi makes his way to the goal. You can even join up with a friend!

Features:

Join Yoshi in this new action platforming game
Each course offers both a main path and a hidden path that offers different views and surprises
The lively art style looks like a minature diorama
Enjoy simultaneous 2-player action
 
Estou como vocês, adorei a demo e este tem de ser day one!! Aquele art style é qualquer coisa, e sim o jogo (pelo menos a demo) parece super fácil mas desde que de para divertir esta bom!
 
Estou como vocês, adorei a demo e este tem de ser day one!! Aquele art style é qualquer coisa, e sim o jogo (pelo menos a demo) parece super fácil mas desde que de para divertir esta bom!

É por causa de parecer tão fácil que vou comprar para jogar com a minha irmã mais nova. Ela fica muito frustrada facilmente com jogos em que a dificuldade é mais elevada, então costumo comprar este género de jogos para jogar com ela.

O jogo parece muito fofinho, sim.
 
Se já tinha gostado do demo, este trailer ainda me abriu mais a vontade de o comprar.
Não será day-one, mas certamente que vem cá parar.
 
Bem, já comprei este! Espero que seja divertido para jogar com a minha irmã, mas também sozinho. Este jogo colorido e leve vai ser a pausa perfeita para a brutidade do Sekiro, aha. A possibilidade de completar cada nível ao contrário intriga-me, vejo isso quase como conteúdo a dobrar.
 
Back
Topo