PC Battlefield V

Tive agora com mais atenção e acabei o jogo com 31 kills, aquilo nem mexeu a missão e depois do jogo acabar aparece me isto:



Ainda assim tenho-a por fazer..
 
Ele tem 4D de jogo com Recon que nem 100H são.. clickbait ftw :P.

Anyway, eu consigo fazer isso tudo, simplesmente não tenho carácter para gravar/streamar (nem HW para isso). Ele tem bom olhinho, qualquer coisinha e ele já lá tem a mira.

As minhas stats são praticamente iguais as dele, a única diferença é que ele passa o dia a jogar e eu trabalho. :biglaugh:
 
@VelhoDoRestelo @Enjoy_&_Relax

Update Notes – Battlefield V 12-11-2018 Update – Although the update notes may change over the next 24 hours, here’s a glimpse of improvements we are rolling out tomorrow:
  • Players no longer get spotted on the mini-map after killing an enemy.
  • Fixed an issue where high-level Recon players lost access to the Throwing Knife.
  • Adjusted the initial respawn count on specific maps in Domination mode.
  • Fixed a crash that could occur when being in the Practice Range as a squad.
  • Fixed a crash that could occur when viewing the Tides of War menu.
  • Fixed a crash that could occur when playing the Nordlys War Story.
  • Corrected the Tides of War countdown notice to show the correct number of days.
  • Fixed broken audio when watching the tutorial videos.

E futuras alterações ao TTK/TTD.
Hi Battlefield V Community,

First and foremost, it’s important to have a healthy dialog between our community and our development teams here at DICE. We’ve got that! We’re thankful for your persistence with being vocal through launch to help us identify and address game issues – please note we’re still hammering out a few improvements for some outstanding ones.

One of the more trending conversations since the game has released is around TTK (Time to Kill) and TTD (Time to Death). Both are closely intertwined with each other. Again, thanks to feedback from the majority of our community, we will be making some changes to our TTK/TTD damage models. The new changes directly impacts TTK across the game. This is to ensure a more even gameplay experience for all of our players. These changes will roll out globally across all servers starting on Wednesday, December 12th.

Please dive in and let us know how the changes feel. We will be providing a change list with their implementation tomorrow.

Alongside these changes, we are still working on elements related to TTD improvements including netcode, damage and health feedback, and much more.

We also recognize that a highly engaged portion of our community prefers the current damage model as it is. To account for this, we have set up a new server playlist called “Conquest Core”. This will be live tomorrow as well. Please use this new playlist when comparing the two models as your feedback on both is instrumental in helping us improve Battlefield V’s gameplay experience. Additionally, this new playlist will evolve over time and is the first step toward a traditional Battlefield “Hardcore” experience.

We thank you for your feedback as we continue to refine Battlefield V, and also thank you for your time as you test out the two damage models.

See you on the Battlefield!
The Teams at EA and DICE
 
Com esta alteração de TTK está na hora de voltar a jogar e ver como ficou :) É uma das minhas maiores queixas e fico feliz por ver que estão a trabalhar nisso! Ao mesmo tempo mostra que não estava assim tão errado em julgar esse aspecto do jogo!

Ele tem 4D de jogo com Recon que nem 100H são.. clickbait ftw :P.

Anyway, eu consigo fazer isso tudo, simplesmente não tenho carácter para gravar/streamar (nem HW para isso). Ele tem bom olhinho, qualquer coisinha e ele já lá tem a mira.

As minhas stats são praticamente iguais as dele, a única diferença é que ele passa o dia a jogar e eu trabalho. :biglaugh:

Com todo o respeito, até porque sou seguidor do stream dele e costumo por lá andar, tal como tu não acho isso nada de especial! É basicamente stationary aim, fazer zoom e acertar em bonecos que pouco ou nada se mexem, enquanto quem está a disparar também nada se mexe, só tem de se preocupar em acertar. Para mim é das coisas menos skilled no Battlefield!

Se compararmos isso com coisas destas e com todo este movimento frenético, em que o jogador também está a usar uma sniper (aqui chamada de Rail gun):

 
Última edição:
Cada macaco no seu galho...para o Battlefield o que ele faz é muito bom, acerta cada quickscope...
Anyway o TTK estava muito bem acho que o TTD é que estava mal e por isso o pessoal culpa o TTK.
 
Ao mesmo tempo mostra que não estava assim tão errado em julgar esse aspecto do jogo!
Não acho que seja estar certo ou errado mas sim uma preferência pessoal.
Basta ir ao Twitter ou Reddit, depois deste anúncio e também quando o drunkzz, se não me engano, fez um tweet sobre isso, e ver que há muitas pessoas a gostar de como o ttk está. Também se via/vê algumas pessoas a gostar da medida mas a grande parte quer que fique como está.

Sobre o stodeh. É um vídeo onde ele reúne as melhores partes do que vai jogando. De certeza que tem o seu mérito e sabe jogar de recon melhor que muitos mas também não acho que seja nada de extraordinário.
 
É de mim ou esse texto foi uma forma simpática de dizer que aumentaram o time to kill e vão introduzir servidores “hardcore”?

Estavam tão bem quietinhos.....

Não entendo, do que se lia e via por aí em vídeos era que a grande maioria da comunidade NÃO queria o time to kill alterado, mas sim o time to death corrigido.

Não percebo....
 
Não acho que seja estar certo ou errado mas sim uma preferência pessoal.
Basta ir ao Twitter ou Reddit, depois deste anúncio e também quando o drunkzz, se não me engano, fez um tweet sobre isso, e ver que há muitas pessoas a gostar de como o ttk está. Também se via/vê algumas pessoas a gostar da medida mas a grande parte quer que fique como está.

Não entendo, do que se lia e via por aí em vídeos era que a grande maioria da comunidade NÃO queria o time to kill alterado, mas sim o time to death corrigido.

Quando se começa a querer agradar a gregos e a troianos, nem fica carne nem peixe e no final não se agrada a ninguém.
 
@VelhoDoRestelo @Enjoy_&_Relax

Update Notes – Battlefield V 12-11-2018 Update – Although the update notes may change over the next 24 hours, here’s a glimpse of improvements we are rolling out tomorrow:


E futuras alterações ao TTK/TTD.

https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/170117/battlefield-v-ttk-change-list-12-12-2018

"Hi Battlefield V Community,

Recently we announced that Battlefield V's TTK (Time to Kill) values will be changing in order to faciliate a more even gameplay experience for all of our players, resulting in a more level playing field for new and experienced players alike.

It's widely accepted within the community that the current TTK values feel 'dialed in' or is 'perfect as is', and that the elements that need to change are those that impact TTD (Time to Death), such as netcode, health models, etc. It's important to note that both TTK and TTD are closely intertwined. Making one change to TTK directly impacts TTD, and vice versa. "But, why futz around with TTK when it's ideal at its current state?" Although not extremely vocal within our deeply engaged community, we see from our game data that the wider player base is dying too fast leading to faster churn - meaning players may be getting frustrated with dying too fast that they choose not to log back in and learn how to become more proficient at Battlefield V. Changing TTK values in addition to improving TTD elements will help these particular instances and hopefully result in better gameplay experiences for players of all skill levels.

So, enough banter, let's get into the thick of the changes that are going live on Wednesday, December 12th on all servers. Note that we have set up a new server playlist called “Conquest Core” that uses the original TTK values. This will be live tomorrow as well. This new playlist will evolve over time and is the first step toward a traditional Battlefield “Hardcore” experience.


BATTLEFIELD V TTK CHANGE LIST

With the TTK changes, we are changing how much damage certain weapons deal to body parts. However, the damage of all weapons to the head remains unchanged and some weapons will not be affected by those changes or very little to limit balance inconsistencies.

In the table below, you can get an overview of what the body parts vs weapon damage multipliers will be when the TTK changes are active.

The value in (red, bold parenthesis) represents what this value was with the original TTK values.

7x5srkd53rjl.png



HOW MANY BULLETS WILL I NEED TO KILL SOMEONE NOW?

In practice, the maximum damage is now lower for most weapons. This means that it will take on average one more bullet to kill with the weapons that are affected.

The distances at which you will need more bullets to kill will also be affected. Like the table above, here is how it changes now with the original TTK equivalent in (bold parenthesis).

Semi Auto Rifles:
  • Gewehr 43, Selbstlader 1916: Drop to 4 Bullets To Kill around 39 m (never).
  • Turner SMLE: Drops to 4 BTK around 28 m (50 m), 5 BTK around 68 m (never).
  • Gewehr 1-5: Drops to 4 BTK around 13 m (30 m), 5 BTK around 44 m (50 m), 6 BTK around 63 m (never).
  • M1 Carbine: Drops to 5 BTK around 39 m (50 m), 6 BTK around 63 m (never).

Assault Rifles:
  • Can no longer 4 hit kill with body shots only.
  • Drop to 6 BTK around 21 m (50 m), 7 BTK around 53 m (never).

LMGs, MMGs:
  • Can no longer 4 hit kill with body shots only.
  • Drop to 6 BTK around 21 m (50 m), 7 BTK around 57 m (never).

SMGs:
  • Can no longer 4 hit kill with body shots only.
  • Drop to 6 BTK around 15 m (25 m), 7 BTK around 32 m (50 m), 8 BTK around 49 m (75 m), 9 BTK around 70 m (never).
  • MP34 does not drop to 9 BTK at range.

Self-Loading Rifles:
  • Will now require one extra shot when hitting the lower body, arms or legs unless the other shot is a headshot.

Buckshot Shotguns:
  • Unchanged: Same damage.

Slug Shotguns:
  • Slightly adjusted: Will deal less damage when hitting lower body, arms or legs.



Please hop into Battlefield V once the TTK changes are live and spend time with the new values. Compare them with the 'Conquest Core' values of the 'old' TTK stats. We want to know what you think of the changes and if these are viable across all of our dedicated players within the community."
 
Se as SMG já eram criticadas, agora vai parecer que estão a disparar pevides. 9 balas para matar, tá bonito.
Prevejo que o pessoal do Discord comece a jogar em Conquest Core.

Sou o Musguelha14 na Origin já agora, tenho jogado com o pessoal, mas estou sem micro.
 
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