[C#] Usar codigo sacado da net no mue programa

O código que a Microsoft disponibiliza nessas páginas está sob a licença Microsoft Limited Public License (Ms-LPL).

Estes 3 pontos parecem-me os mais importantes no teu caso:
(C) If you distribute any portion of the software, you must retain all copyright, patent, trademark, and attribution notices that are present in the software.

(D) If you distribute any portion of the software in source code form, you may do so only under this license by including a complete copy of this license with your distribution. If you distribute any portion of the software in compiled or object code form, you may only do so under a license that complies with this license.

(...)

(F) Platform Limitation- The licenses granted in sections 2(A) & 2(B) extend only to the software or derivative works that you create that run on a Microsoft Windows operating system product.
 
Pois mas tipo a minha questao aqui era ... será que posso abrir esse pedaço de codigo dentro da minha MDI form?
 
pois mas eu nao sei como faço isso...

eu gostava de em vez de ter de fazer a toolbox do bold sublinhado italico essas coisas usar ja aquilo :) e o programa vai ser pa uso domestico so :)
 
Back
Topo