PC/Mac/Linux Mad Max (Avalanche Studios)

Ve bem, dentro de Jeet tem 6 territorios.
MadMax_AllLocationsColorCoded-01.jpg
 
@paranoidandroid

Se no mapa deixares o cursor numa zona vazia ( isto é, sem seleccionares nenhum item do mapa ) aparece um resumo no canto superior direito do que já destruiste nessa zona e do que te falta destruir para ficares com a zona limpa ( para passares de 1 para 0 ).
 
Bem, vou ter que encostar o jogo até ao próximo patch. Já tentei de tudo para resolver o bug do mapa, mas nada resultou. Logo agora que estava completamente viciado...
 
Bem, vou ter que encostar o jogo até ao próximo patch. Já tentei de tudo para resolver o bug do mapa, mas nada resultou. Logo agora que estava completamente viciado...

Estranho, não tive qualquer problema em abrir o mapa... Ainda ontem joguei mais um bocado e abri o mapa várias vezes.
 
Pelo que tenho lido, é um bug que apenas afecta uma pequena percentagem de jogadores, mas que felizmente já está a ser resolvido pela Avalanche Studios/WB Interactive.

Map Issues – We are aware that some players are still having issues with the map and in some cases are experiencing new issues. We are currently looking into these and will provide updates when more information is available.


Espero que hajam novidades brevemente.
 
alguns mine fields nao aparecem no mapa por isso é que nao ficou no 0 :D
Claro que não. Quando sobes no balão para revelar o mapa é normal que as minas não sejam detectadas, uma vez que estão enterradas no chão, só se passar por perto de carro, ou de buggy com o cão é que as consegues detectar.

Eu já completei tudo o que conseguia, tenho cerca de 80 horas de jogo e deixei o jogo a 90%
 
Eu também sou daqueles que ficou encravado na história.

Depois de fazer uma missão do Jeet, desapareceu o icone do objetivo do mapa. Só volto a pegar quando corrigirem.
 
Update: Mad Max, Patch 4

Hello Wastelanders!

Patch 4 for Mad Max has been released today for PS4, Xbox One, and Win64/PC. A number of general fixes, including some issues with the map have been resolved. Support for the Steam Controller has been added with a number of other Win64 specific updates.

General Updates for All Platforms:
  • Map improvements and fixes.
  • Fixed a problem with a draw bridge's winch in Great Watcher.
  • Fixed an instance where The Jaw's locks couldn't be destroyed.
  • Fixed several issues involving projects in Strongholds
  • Improved performance in several locations
  • Corrected a couple of annoying softlock issues
  • Corrected how Warcriers would suddenly stop doing their job if Max would leave the area and then come back without disposing of them.
  • Fixed a camera problem in some instances
  • Fixed an instance where Insignias wouldn't be accurately tracked after being destroyed.
  • Polish of collision meshes against the certain terrain and objects
  • Fixed a couple of persistent UI issues
  • Corrected the momentary inability to use Fast Travel after certain Wasteland Missions.
  • General bug fixes

Win64 Specific Updates:
  • Steam Controller support added to the game.
  • Fixed an issue where the Resolution defaulted to a lower setting. Saves should now retain the player selected Resolution.
  • Fixed an issue where overall volume remained low after adjusting Volume settings.
  • Fixed a problem with the Refresh Rate setting being reset to 24hz with the previous patch. Those settings now correctly persist through updates.
  • Fixed a problem with remaining stuck in Jeet's Stronghold after completing the Dinki-Di's mission in some cases.
  • Fixed a UI conflict issue for Settings not being saved when selecting an option with the mouse and then using the keyboard to change and confirm the change.
  • Implemented a Virtual Keyboard for when accessing WBPlay credentials fields with a controller.
  • Implemented a smoother loading screen transition across the screens when using a multiple screens display setup.
  • Fixed missing images for certain keyboard functions in the Keymapping Options Menu.
  • Corrected instances where the Pause menu would display incorrect control labels when switching between Keyboard+Mouse controls and a Controller.
  • Fixed a navigation restriction problem after using Escape to exit certain menu panels.
  • Fixed the problem with accessing a Challenge Category once that category was completed.
  • Polished controls in the Map screen to avoid having the "Action" control result in placing a Marker in the map.


Espero que seja desta que resolvam todos os problemas do mapa e que possa voltar a pegar no jogo.
 
Epah consegue!

Alias eu joguei o jogo primeiro, so depois vi o filme, e senti bastante familiaridade com o setting.

A historia e premissas são difrentes, mas o ambiente é muito semelhante.

De referir que gostei muito do jogo, joguei ate o acabar.
 
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