Prey first person shooter coming to Mac

Watermelon

Power Member
Aspyr Media announced Wednesday plans to release a Macintosh conversion of the first person shooter Prey in January, 2007. The game is currently in development for the Mac internally at Aspyr Studios.

Originally developed by Human Head Studios and published for the PC by 2K Games, Prey follows the story of Tommy, a Cherokee garage mechanic whose life changes when he’s abducted by aliens, along with his people — awakening long-dormant spiritual powers as he tries to save his girlfriend, and ultimately, the entire Earth.

Features of Prey include “gravity flipping,” the ability to traverse walls, “death walking,” which allows Tommy to regain health and spirit energy before returning to his body, “spirit mode,” portals that materialize enemies out of thin air, and multiplayer support.

Aspyr Media has not yet announced Prey’s minimum system requirements — the company routinely does so within a few weeks of a new product’s release, so look for that soon.

Macworld
 
Não conheço o jogo na sua versão windows, mas deixo aqui a dica para quem conhecer se é um daqueles para meter na lista para quando sair ou se nem por isso.
 
É um FPS como tantos outros mas com uma inovação engraçada que é a possibilidade de a força gravitacional ser alterada dentro de uma sala, para poderes andar nas paredes... é nice para quem gosta de first person shooters... quem me tira o meu pé de cabra tira-me tudo...

Já o desbundei à muito tempo... mas irrita-me jogos em que o inimigo são mosntros ou ETs... são ridículos....
 
[QUOTE='[PT]Já o desbundei à muito tempo... mas irrita-me jogos em que o inimigo são mosntros ou ETs... são ridículos....[/QUOTE]

Estás como eu. Quando joguei o Farcry e lá para o meio apareceram os monstros, fiquei tão desiludido que deixei de o jogar... peguei nele há uns meses atrás para ver se o acabava, adorei novamente a parte em que só há humanos, mas voltei a desistir na parte dos monstros... bah!

Mas o Prey tem as tais inovações 'gravitacionais' e os portais, mas de resto é um fps normalíssimo, com o motor do Doom3. Nada de revolucionário...
 
Ia cantara... exactamente... esse jogo era tão bom... até essa parte...é que até a inteligencia artificial dos monstros era terrivelmente simples face à dos humanos nos níveis anteriores...parecia um jogo totalmente diferente... para pior!
 
Back
Topo