[PS3] Yakuza 1 & 2 HD (Sega)

ValtermcPires

Colaborador
Staff
Sega release schedule outs Yakuza 1 & 2 HD

A Sega of Japan release schedule has revealed plans to release Yakuza 1&2 HD Edition.

The game was later removed from the online release schedule, but not before Andriasang managed to take the picture on this screen.


According to the site, the HD remakes of the PS2 games are set to be bundled together on one PS3 Blur-ray disc and released in December 1 for 5,229 (£42.60).

Yakuza 5 is also set for release in December

screenshot_286727_thumb_wide300.jpg
 
eu estou ali como o mlima. caso saia cá, talvez aproveite a "boleia" porque é uma saga que tenho alguma curiosidade de experimentar.
 
Eu não joguei o 1 e 2, não tive PS2 e nem conhecia a série na altura.

Mesmo assim adorei o Yakuza 3 e estou a gostar muito do 4 também. :D
 
Última edição:
Yakuza HD cada vez mais uma realidade

Depois de ter aparecido numa lista da SEGA, a coleção HD de Yakuza é cada vez mais uma realidade.

De acordo com o Andriasang, a próxima revista da Famitsu conterá o anúncio da colecção HD de Yakuza, respeitando aos dois primeiros jogos da série.

É referido que o jogo será lançado no dia 1 de novembro, pelo menos no Japão.

A coleção será um exclusivo PlayStation 3, proveniente dos dois primeiros jogos que saíram na PlayStation 2.
 
Yakuza 1+2 HD Edition Update Makes Heating Up Even Easier

Kazuma Kiryu may hang his head in shame if you play Yakuza 1+2 HD Edition in easy mode, but we won’t judge you. Especially since Sega plans on releasing an online update that makes Yakuza 1+2 HD Edition even easier.

On November 15, two weeks after Yakuza 1+2 HD Edition comes out, you can get a patch for "Easy + Heatup" mode. This makes the heat up gauge fill up faster and decrease less, so you can use heat actions more often.
 
Back
Topo