Reparações via amazon.

crowheart

Power Member
Boas, eu tenho um leitor de mp3 archos e precisava de o mandar reparar, mandei um mail ao representante portugues ao que ele me explicou que, uma vez que tinha comprado o produto na amazon, ele deveria ser reparado na amazon.
A minha questão é a seguinte,alguem já mandou repara alguma coisa na amazon?, se seim, como é que se processa?

Só mais um pequeno pormenor que nãp sei se faz diferença, foi na amazon.de (alemanha)

Desde já obrigado
 
Tive uma situação muito semelhante à tua e isto foi o que a Amazon me respondeu:

All electronic items purchased from Amazon.co.uk come with a one year warranty from the manufacturer, unless otherwise stated on the product’s detail page.
We currently don't offer an extended warranty on the electronics items sold on our website. If the details on the Product Description page state that the item has a warranty greater than 12 months, then this warranty is with the manufacturer and not Amazon.co.uk.

Because your warranty has now expired, we can no longer provide support to you for this item.

Please consult the troubleshooting guide in the owner's manual or the manufacturer’s website to find out if this is a known issue. In many cases we've found that common faults have been recognised by the manufacturer, and that they're able to offer quick solutions or an out of warranty repair service. You may try contacting Microsoft on the contact information below as they might help you with your item.

De referir que o item é um rato que tem 3 anos de garantia, tendo sido recusada assistência pela Microsoft Portugal pelas mesmas razões. Não sei se a garantia na Amazon.de será de 1 ou 2 anos no entanto é melhor entrares em contacto com eles, pode ser que tenhas mais sorte que eu.
 
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