Screen Digest: Xbox 360 Sales Hit a Wall, Wii Market Could Dry Up

Fico curioso é para saber as razões que levaram ao crescimento das vendas x360.

02. [360] Trusty Bell ~Chopin's Dream~ (Bandai-Namco) - 49,334 / NEW

RPG (logico lol):

96420xw7.jpg




Trusty Bell: Chopin no Yume also known as Eternal Sonata

By: Namco Bandai Games America, Tri-Crescendo
Genre: Role-Playing
Number of Players: 1

Release Date:
US: September 17, 2007
Japan: June 14, 2007

ESRB Content Descriptors: Fantasy Violence, Mild Language, Use of Alcohol .........Teen Rated

Features: 16:9 Support, 720p Support, Dolby Digital 5.1, Xbox Live, Memory Unit, Custom Soundtrack, Downloadable Content

Trusty Bell takes place in a dream world which centers around the piano composer Frederic Chopin, who died at the age of 39 due to tuberculosis. The plot centers around the concept that three hours prior to his death, Chopin dreamed of a fairy-tale land, in which people with incurable diseases have great magical powers.

In the dream world, Chopin meets a young girl named Polka, who lives in the Village of Tenuto. Polka also has a terminal disease, and her boyfriend Allegretto is searching for ways to convert her magical power into a cure.

Eternal Sonata features a battle system centered around musical elements and character-unique special attacks. Light and darkness play a part in the appearance and abilities of enemies on the battlefield, as well as the types of magic that can be cast.

The game does not only feature a selection of Chopin's compositions played by the pianist Stanislav Bunin, but also features additional in-game music composed by Motoi Sakuraba.
 
Última edição:
Antes de mais corrijo então o erro de ser um port da 360.

O que eu queria dizer é q com a saída de APENAS 1 jogo, as vendas melhoraram. Muito ou pouco o que é certo é q é um aumento. Claro que 8% nem se nota mas é melhor q descer.

Acho piada ás contas q se faz por aí.

A minha interpretação é q PODE ser um sinal que com a saída de mais e melhores jogos as coisas podem ter uma tendência pr melhorar a situação da PS 3 . mas cada um q tire as suas proprias interpretações.
 
Última edição:
Antes de mais corrijo então o erro de ser um port da 360.

O que eu queria dizer é q com a saída de APENAS 1 jogo, as vendas melhoraram. Muito ou pouco o que é certo é q é um aumento. Claro que 8% nem se nota mas é melhor q descer.

Acho piada ás contas q se faz por aí.

A minha interpretação é q PODE ser um sinal que com a saída de mais e melhores jogos as coisas podem ter uma tendência pr melhorar a situação da PS 3 . mas cada um q tire as suas proprias interpretações.

Claro... mas isso é para todas, repara no caso da X360 esta semana... subiu quase 200%, contudo é pouco. Mas pode indicar que com mais alguns jogos e ainda se assenta +/- no mercado japonês. Que está a ser completamente controlado pela Nintendo e muito provavelmente vai ser assim até ao final desta gen
 
Back
Topo