Xbox [XBOX 360] Medal of Honor 2 (Danger Close, EA)

Daimon

Moderador
Staff
Danger Close working on Medal of Honor 2

Yes, Danger Close is currently working on the next Medal of Honor.

Just recently, EA announced that the reboot of Medal of Honor was a big success with over 5 million copies sold. We wanted to take a moment to thank each of you for supporting us, our new studio and our storied franchise. We would especially like to thank all of the long time Medal of Honor fans out there who have stuck with us over the years.

Since our launch last October, we've studied, listened and absorbed much of your feedback and are very excited to be marching forward on the next title. We can't wait to tell you more about it, so check back often to the website and the fan page on Facebook.

As you all know, our goal was to tell the story of today's soldier and to do so with the utmost respect and reverence. We’ve received many letters, emails and messages from active servicemen and women from around the world, along with veterans and their families, with appreciation for our recent depiction of their community. I can't tell you how important this is to everyone here at Danger Close Games. You are the heartbeat of this team and this franchise and we are privileged and honored to tell your story. Medal of Honor has always been fueled by the passion of our fans and the commitment and sacrifice shown by the men and women of our armed services.

It's going to be a fun ride for the Medal of Honor franchise. We are happy to have you aboard.


Greg Goodrich
Executive Producer
Medal of Honor
Official site

Eurogamer.net
 
Última edição:
Se o multiplayer for como o single pode ter potencial. Graficamente o multi estava muito fraco, a M4A1 do single nada tinha a ver com a versão multiplayer.
 
Ainda não joguei o primeiro, mas sempre achei ridiculo serem duas engines completamente diferentes, uma pra single e outra pra multi. Já é discutível ter developers separados nessas partes, coisa que já acontece muito, mas chegar a esse ponto é descaracterizar completamente o jogo.
 
E para mais tendo em conta que o Singleplayer estava melhor que o Multiplayer. A DICE sabe fazer grandes ambientes e uma jogabilidade mais realista, ao ter-se aventurado num estilo mais "CoD", as coisas não deram para melhor.

MoH 2 pode vir a ser um grande jogo se usar a mesma engine no online e offline que o MoH usou no offline.
 
Ainda não joguei o primeiro, mas sempre achei ridiculo serem duas engines completamente diferentes, uma pra single e outra pra multi. Já é discutível ter developers separados nessas partes, coisa que já acontece muito, mas chegar a esse ponto é descaracterizar completamente o jogo.

Pelo que li, o Frostbite é um motor-de-jogo que só o pessoal da DICE o compreende... Para não perderem a janela de lançamento que antecede o CoD, lá preferiram fazer assim. Não concordo com a ideia, ainda mais tendo em conta que o jogo não saiu nada de especial, quanto muito acho desprestigiante para a DICE se ver associada a algo assim, quando poderiam andar a "malhar" no Mirror's Edge 2. :\
 
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