Consulta o Portal de Jogos da ZWAME. Notícias, Artwork, Vídeos, Análises e muito mais.
Não, isto sai apenas para Xbox360, PS3 e PC(mais tarde)
A versão normal PS3 está a 33/34€ na amazon uk, para quem estiver interessado:
https://www.amazon.co.uk/dp/B00DHACB2A/ref=nosim?tag=zwame02-21
está a cheirar algo errado para fazerem um preço desses tão perto do lançamento, o interesse deve andar baixo.
Aproveito esta thread para vos perguntar algo.
O último Castlevania recente que joguei foi o que saiu para a 3DS. Um jogo bastante competente na minha opinião, com as suas limitações é certo, mas divertido e cativante. Gostei imenso da direcção artística.
Agora que adquiri uma PS3 comprei também o Lords of Shadows. O problema é que, nas primeiras 4/5 horas de jogo isto não me prendeu. Continuo a gostar da direcção artística (que também me está a cativar para este LoS2), mas o jogo não me prende. Parece um God of War mal executado, andamos o tempo todo a correr "em corredores", mecânicas de jogo mal implementadas (por exemplo quando estamos a trepar e assim estão sempre a alterar os controlos), etc.
Isto não melhora? Tinha expectativas para o jogo, bem como para este novo, mas se continua assim não sei se o consigo terminar...
Castlevania: Lords of Shadow 2 Uses Largest Ever Orchestra for a Video Game Soundtrack
As Konami Digital Entertainment gears up for the launch of Castlevania: Lords of Shadow 2 on February 25, the publisher has released a special video showcasing the recording of the game's orchestral soundtrack at the iconic Abbey Road studios in London.
The new footage captures Dave Cox, Producer of Castlevania: Lords of Shadow 2 and Studio Head of European Production for Konami Digital Entertainment B.V., as he oversees the production of the game's soundtrack alongside composer Oscar Araujo. The acclaimed Araujo returns to the series following the stunning reception to his Lords of Shadow score, and has produced an epic soundtrack for the new game.
Dave Cox details how he was introduced to Oscar, and how the talented Spaniard has worked closely with the game to produce a musical 'heart' that is a fitting conclusion to the critically acclaimed series. The video also features exclusive footage taken from the recording, while Araujo himself details the methodology he uses in the creation of the game's soundtrack.
Castlevania: Lords of Shadow 2 soundtrack features the largest orchestra ever used in the production of a video game, and spanned several weeks of recording. Araujo's soundtrack has been designed to showcase the conflict Dracula feels, and the composer details why Abbey Road was important to the soundtrack for the PlayStation 3, Xbox 360 and Windows PC platforms.
The first lords of shadow is remembered as a commendable achievement from a relatively small team working to a comparatively tight budget. it's sequel, by contrast, cannot disguise the resources with which it was made. lords of shadow 2 is clunky, ugly and deeply misguided. it's a game that sees the lord of the damned as a vehicle for rat-powered linear stealth, and that takes a future gothic-london setting and then sets the action in tower blocks and sewers. mercury steam says this will be the final game in the lords of shadow saga, and on the evidence of the cluttered, bloated and forgettable mess, it's just as well.
4/10
Fogo, ugly? pelo que vi da demo está longe de ser feio. Estou para ver o resto, seja como fore eu vou comprar este jogo.
Eu vou fazer a minha propria analise a este jogo e como sempre não me vou deixar influenciar por umas revistas.