Wii The Conduit (High Voltage, Quantum3 Engine)

Tem 9 missões. As duas primeiras são as mais pequenas, seja como for fazes o resto rapidamente.


----

Edit:

Encontrei mais um bug, é possivel recarregar as armas trocando-as e voltando a trocar de arma.
Exemplo: gastei os rockets da SMAW (única disponivel no mapa), matei um gajo a tiro, troquei a SMAW pela arma que ele deixou cair e voltei a trocar pela SMAW... conclusão, voltei a ter os rockets todos. HAHA.. belo bug. O que vale é que só na SMAW e Carbonizer é que pode existir alguma falta de munições e mesmo nessa é raro, portanto não afecta em nada.

Outro bug que já reparei desde o inicio, mas que ainda não falaram é quando estamos em modo spectator antes do respawn se o gajo que estamos a ver levar com uma flash granade fica o ecrã todo branco tambem para nos, até aqui tudo bem.. o problema é que se fizermos logo respawn a seguir ficamos tambem com o ecrã branco.


lol este jogo vai ser famoso pela sua caça aos bugs:D
 
É impressão minha ou o fim deste jogo é ridículo.. Não há
Mr. Adams para matar, não há nada senão uns alienszinhos.
Espero que o multiplayer valha mesmo a pena.
 
Do pouco que vi, gostei do jogo, já adicionei o pessoal todo, mas ainda ninguém me aceitou.
Sou o Fated e o meu FC é o 4898-4180-5943.
 
Vendas:

The Conduit Sells 150K During Launch Week
High Voltage's sci-fi shooter has a solid first week

SEGA's fiscal first-quarter results revealed the highly-anticipated first-person shooter from High Voltage Software sold 150,000 copies during its launch week (June 23-30) for North America and Europe combined.
Fonte: http://wii.ign.com/articles/101/1010373p1.html


Acerca do Conduit 2:

Joshua Olsen, producer: ...it all depends on the fans and sales but it’s a little early for now to assume anything. Anyway, we are very interested to make a sequel to The Conduit, it’s quite a robust world and there are more stories we want to tell. The Conduit is the first part for our hero and we want to make more parts to tell more things about him. We have not started to work on a sequel.
Fonte: http://www.nintendoeverything.com/?p=21138
 
Mike Hayes, Sega President: I don’t know why MadWorld didn’t sell so well. Perhaps it was the black and white graphics or the violence, but to argue mature games don’t sell well on Wii just because we launched one that didn’t hit right away would be arrogant. We have other teen and mature games we will be launching on the Wii platform…

[Referring to The Conduit] Show me another new IP that has done those numbers, bearing in mind the Wii market has been a little slow this summer. If you compare The Conduit with other core IP that’s been launched in the last three years it’s tracking well above.
Fonte: http://www.mcvuk.com/news/35650/Sega-sticks-by-mature-Wii-releases

:)
 
Back
Topo