Nintendo Devil's Third (Valhalla Game Studios)

ValtermcPires

Colaborador
Staff
devils_third_logo_new.jpg


Developer: Valhalla Game Studios
Publisher: Nintendo
Genre: Action, Shooter
Platform: Wii U


The game's protagonist is Ivan, a Russian-accented man whose body is adorned in tattoos of phrases written in kanji.


It has been hinted that a key element of the story will be the "Kessler Syndrome", a theory that basically states that the density of objects in LEO (low Earth orbit) could become high enough that the collision of those objects could create a cascade, creating debris that would augment the chance of future collisions.


It has also been hinted that there will be "three factions" in the game.


Screenshots:


2643921-wiiu_devil%27sthird_scrn06_e3.jpg



2643917-wiiu_devil%27sthird_scrn02_e3.jpg



2643924-wiiu_devil%27sthird_scrn09_e3.jpg



2643920-wiiu_devil%27sthird_scrn05_e3.jpg



Trailer:


Devil's Third - WiiU E3 2014 Trailer
 
É esperar para ver, se conseguir estar perto do nível qualitativo do primeiro Ninja Gaiden será algo de bom e a seguir.
 
^Não sei não mas, acho que está a milhas do Ninja Gaiden. O trailer não me inspirou e todo o gameplay que vi não me aquece nem arrefece, simplesmente não "sinto" nada aos ver os vídeos do jogo.

O facto de a personagem principal também não me dizer nada - longe do estilo de um Ryu, Dante ou Bayonetta, também afecta a minha opinião.
 
Pois até agora é a não ser que mostrem muito mais a curto prazo sou obrigado a concordar, após ver o vídeo com mais atenção também acho que falta algo.
 
Primeiras impressões importam muito, mas o jogo não mostrou nada do que tinha de mostrar para se distinguir dos demais.

O main character não é particularmente misterioso ou carismático, é um gajo que podia ser dono de uma loja de tatuagens, ou alguém que tinha descontos numa, desde que escolhesse Kanji's para tatuar, nada de tramp stamps, cerejas, rosas ou golfinhos. Não há significado, não se dá a entender significado, dude quer ser um leopardo do pescoço para baixo.

Acima de tudo o design da personagem é demasiado conturbado. Careca de de óculos escuros que fariam o Pedro Abrunhosa orgulhoso, cicatriz na cara do lado esquerdo, colar tribal, tatuagens não tribais - asiáticas... E toca bateria. Deve ser um rockstar fã de J-Pop.


Acho que ninguém ficou excitado porque para começar ninguém achou grande cool factor ali, parece que está a tentar apelar a tudo e a ter um cool factor que tudo somado em vez de bater nos sitios certos se torna nada memorável, a voz não ajuda, parece o Stallone no seu dia mais grog e sem sotaque, que era a única redeeming feature de falar como um mongloide com voz grossa. As pessoas têm um attention span limitado, conseguem reter um, dois detalhes essenciais e esta personagem tem muito ruido visual, nem para vilão de filme de super heroi dava... é o equivalente o Ridler que não é muito memorável nessas vestes.

É por isso que o character design a vir dos anos das limitações tecnicas ajuda tanto até aos dias de hoje, raios o Mario tem bigode porque um bigode era mais fácil de fazer com 7 pixeis de altura do que uma boca.

Como é que se representa uma personagem desta complexidade em gráficos old school? não se representa nem imagino como poderia, o que falhou, independentemente de outras coisas que possam falhar foi mesmo a base.

O mais chocante é que isto vem de um gajo que viveu essa era e devia saber disto tudo, por instinto nunca deveria ter chegado a isto.


Microdiferenciação é diferente de dar uma de pintor e misturar as cores do set de 12 guaches todas, spoiler: vai dar uma gosma preta esverdeada. Preto esverdeado não foi o que vi, mas foi uma sensação de que poderia ser. Falta aqui algo, e ou estou enganado ou, se o gameplay prestar, precisa de voltar para o drawing board no que toca à personagem principal.
 
Última edição:
O multiplayer disto até parece ser divertido (para quem ainda não viu, tem aqui um pouco), mas o single player, parece completamente desprovido de alma.

Já agora, e apenas porque já lá vão 4 anos, este foi o trailer de apresentação. Na altura, o jogo ainda estava sobre a alçada da THQ e o protagonista ainda tinha cabelo.
 
Devil’s Third Designer Wants The Game To Have Unique Online Elements


Itagaki replies: “It is our policy to make full use of the hardware’s characteristics. I’m currently thinking along the lines of having something other than having you press down on the Wii U GamePad, and something that will make you say, ‘Oh, I see!’”


According to Famitsu, Itagaki previously stated that he would like to include elements we’ve yet to see in an online multiplayer game. While we still don’t know what they are, Itagaki mentions that the game takes place in North America, where you’ll participate in a campaign to fight until you’re the last one standing.





At first, you’ll start out as a simple citizen with weapons like iron pipes and regular pistols, but as the civil war breaks out, you’ll be able to continue fighting as a lone wolf or build your own organization to fight alongside.
 
Acho que este jogo veio com o intuito de, uma vez que toda gente se queixa da wii u ser tão "infantil", fazer equilibrar a faixa etária da mesma xD
Mas epah não parece assim nada...
 
Acho que este jogo veio com o intuito de, uma vez que toda gente se queixa da wii u ser tão "infantil", fazer equilibrar a faixa etária da mesma xD
Mas epah não parece assim nada...
Vem pelo menos oferecer mais variedade ao catálogo da Wii U, independentemente da qualidade que venha a ter.
 
Development update on Devil’s Third

I recently received lots of questions about Devil’s Third from my fans.

I’d like to speak about development status of Devil’s Third in my own words, to the extent that I am allowed.

Devil’s Third is a strong fusion between action games and shooters.

Devil’s Third development is going smoothly. In other words, we finished editing the closing movie the other day.

Devil’s Third will be released next year. Nintendo has already announced this in their press release.

The scale of Devil’s Third‘s story mode is greater than that of Ninja Gaiden.

Devil’s Third demolishes the standard of past console games in online multiplayer.

Almost all specifications I wanted to do were implemented. I got an up-close look at the great forerunners Call of Duty,

Battlefield, Gears of War, and my beloved Halo. On that basis, we added completely new level of playability that only we can create.

Anyone can enjoy this game; from casual gamers to hard-core gamers. Let me put it this way. You guys can throw a fun party, or can kill each other in realistic war. You can play your heart out.

This is all I can disclose to you today. I can’t tell you when the war will begin. It’s the way the world goes. I really want to tell you more, my fans waiting with crushing frustration.

It’s rough on a man!

Well, be patient just a little longer. Don’t miss it!
 
devils-third1-656x368.jpg


The amount of progress we’ve made since then will surprise anyone. Higher-quality textures, improved weapon and environment models, better lighting… it’s looking completely different now.

Chris, buttons/levers assignment were changed from E3 version. Plus, HUD’s UI was changed, too.
 
Parece que tem mesmo um melhor aspecto, mas tem de ter um gameplay mesmo especial para considerar, porque um misto de shooter com hack and slash que não faz nenhuma dessas coisas bem não vale a pena
 
Devil’s Third will have single and multiplayer modes

The game will also have a single-player campaign and a multiplayer mode. “We made this game for single play (campaign) and online online multiplay gamers,” he said.

“‘Cuz I know I have to respond to expectations by both gamers. So, in fact, we invested double amount of resources than general development in this industry, to accomplish to develop this game. I can’t show you specific length of single play mode, ‘cuz we’re still tuning this game. But you can estimate the total length of single play mode, by my saying above.”
 
Back
Topo