Fanboy Check Test

Nintendo Fanboy: 52%
Sony Fanboy: 14%
Microsoft Fanboy: 23%

This means you're: Not a fanboy

What does it mean?
You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety.
 
Nintendo Fanboy: 57%
Sony Fanboy: 19%
Microsoft Fanboy: 13%​

This means you're: Somewhat Fanboy
What does it mean?
Well, you like Nintendo the best, but you aren't in love with them. Guess you're really not in love with video games period... or at least you're not obsessed with them. Which may not be a bad thing.
:D:D:D:D
 
Nintendo Fanboy: 17%
Sony Fanboy: 50%
Microsoft Fanboy: 17%
This means you're: Not a fanboy
What does it mean?
You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety.
 
Podes deixar a resposta em branco, diz no inicio.

eu deixei bastantes por responder, e depois de fazer o teste nao me apresentou resultados
deu um erro relacionado com o facto de deixar demasiadas perguntas em branco(ja nao me lembro quantas foram)
 
Última edição:
Nintendo Fanboy: 9%
Sony Fanboy: 50%
Microsoft Fanboy: 27%
This means you're: Somewhat Fanboy

estou mais inclinado para a ps3 porque acredito que ainda tenha mto pa dar mas por outro lado a microsoft fez um excelente trabalho e talves ate consiga resultados finais superiores em prestaçoes.. o ideal era a fusao entre uma e outra mas como acho que o blueray vem pa ficar talves venha a adquirir a ps3 para breve.. ainda ando a investigar :001:
 
Nintendo Fanboy: 73%
Sony Fanboy: 0%
Microsoft Fanboy: 2%​

This means you're: Nintendo FanBoy

What does it mean?
Well you love Nintendo, no matter what. Good for you. You will blindely follow them, even if this next systems might mean make or break for the company.

Eu e a Sony somos como a coca-cola zero e as calorias:-D:-D
 
Nintendo Fanboy: 24%
Sony Fanboy: 39%
Microsoft Fanboy: 36%
This means you're: Not a fanboy
What does it mean?
You like all the systems pretty equally, or at least don't love any of thes systesms. Good for you, you like vareiety.
 
Nintendo Fanboy: 13%
Sony Fanboy: 39%
Microsoft Fanboy: 28%
This means you're: Not a fanboy

Já vou dormir mais descansado... :zzz:
 
bem antigo e na opção nextgen é pena não ter a opção Wii60. mas pronto disse que queria todas. é verdade que daqui a 5-10 anos vou comprar uma PS3.
não é grande coisa o teste
Nintendo Fanboy: 72%
Sony Fanboy: 25%
Microsoft Fanboy: 48%
This means you're: A Sony Hater
What does it mean?
You are an odd and rare breed. You like Microsoft and Nintendo, but yet can't stand Sony. Why is this exactly? Explain yourself if you get this answer!
yay, parece que com a minha compra da 360 acabei por deixar a Sony bem atrás das outras firmas
 
Última edição:
Nintendo Fanboy: 12%
Sony Fanboy: 9%
Microsoft Fanboy: 39%

This means you're: Somewhat Fanboy

What does it mean?

Well, you like Microsoft the best, but you aren't in love with them. Guess you're really not in love with video games period... or at least you're not obsessed with them. Which may not be a bad thing.

Pois é .... Sou apenas fã de alguns jogos (aqueles que posso pagar !!!!!)
 
Será que sou o único a ter um resultado tão esquisito?!

Nintendo Fanboy: 43%
Sony Fanboy: 56%
Microsoft Fanboy: 31%

This means you're: Nintendo #1

What does it mean?

You are a gamer, since you like all the systems, but Nintendo is your weapon of choice. But you don't show disdain for any system.


Dá-me maioria da Sony (não admira tanto assim, o teste não é actual :002:) e depois dizem que prefiro a Nintendo? Na realidade não prefiro nenhuma, prefiro é os jogos de todas elas :x2:
 
[FONT=&quot]Nintendo Fanboy: 23%
Sony Fanboy: 62%
Microsoft Fanboy: 25%[/FONT]​
This means you're: Sony #1
What does it mean?
You're a gamer, since you like all the systems, but Sony is your guilty pleasure. But at least you don't insult the other systems.
 
Back
Topo